مامانا آیا درد کشاله ران تو هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

بله من درد بیکینی هم دارم شدید

بله من خودم مثل شمام

مال منم اولش همینطوری شد بعدازاون موقع هنوز دردکشاله ران دارم میگن طبیعیه بعدزایمان رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 ۱ ماهگی