خانوما تو هفته ی من درد کشاله ران طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره عزیزم

طبیعیه، ولی خیلی بده😭😭

من از بیست هفته دارم ...تازه شما خوشبحالتونه که دیرتر شروع شده 😁

من که از هفته های پیش درد داشتم 🥺

منم دارم

آخ نگو برا منم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 ۱ ماهگی