۸ پاسخ

من بیشتر سمت راستمه کمر و به باسن میزنه

اخ گفتی منن امیدوارم فقد تا اخر بارداری باهام نباش
نی نی شما چیه

اره طبیعیه من از هفته اول تا الان دارم😂

دارم سفکسیم میخورم انگار از عفونتم هست

سلام منم اینجوری ام سمت چپم همش تیر میکشه

فک کنم بچه همون سمت چپمه😅

من با اینکه هفته های اوله آره خیلی دارم طبیعیه دکتر گف

دقیقا دوسه روزه اینجور میشم وقتی خوابم یهو میبینم گرفته ازخواب بیدارمیشم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری