من تبخال زدم‌چیکار کنم نوزاد‌نگیذه؟

۵ پاسخ

قرص تبخال هست ازداروخونه بگیر ،ویروسش تو بدنته ،قرصش سریع ویروسشو ازبین میبره

خیلی مراقب باش ویروس تبخال برا نوزاد خطر ناکه قبل دست زدن به کوچولو دستاتم بشور نبویس

دیگه خسته شدی بس که هزینه دادی واسه آتلیه⁉️
دیگه با آتلیه مهر♥️ لازم نیست هزینه آرایش + لباس + کفش و…بدی بدون هزینه های بالای آتلیه رفتن خاطراتت روثبت کن
فقط کافیه عکس ساده گوشیت رو برام بفرستی آتلیه ای تحویل بگیری هزینه هر عکس فقط ۴۰هزارتومان اول پسند کن بعد واریزی انجام بده
جهت سفارش در روبیکا
من اینجام Mehr37528@

بوسش نکن چطور میخاد بگیره

بوسش نکن
نزار به پوستش برخورد کنه

سوال های مرتبط

مامان سید محمدکیان مامان سید محمدکیان ۱۴ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی