۱۰ پاسخ

۲۴ هفته سونو نداشتیم ک
من ۲۷هفته رفتم ۱۵۰۰بود دختری تپل من🤦‍♀️

خیلی ممنونم دوستان

نرفتم از انومالی نرفتم تا 30 هفته

هفته ۲۵
۸۰۰گرم بود

من ۲۳ هفته و دوروز ۶۴۶

۷۰۰ گرم بود

آخه بچه اولم ۲۴هفته ۶۰۰بود ولی به دنیا اومد ۲۶۰۰بود

۲۶ هفته رفتم ۷۸۰ بود گفت کمه

۵۵۰ یا۶۰۰

سونو نرفتیم ک

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی