۷ پاسخ

من ۲۵هفته و۱روز ۸۳۴گرم بود

خیلی خوبه وزن تو دلیت

تصویر

خوبه من ۲۳هفته و دو روز ۶۵۰بود

تو این هفته چه سونویی رفتین؟
دکتر من نیست بخاطر همون میپرسم اگه لازم باشه منم‌برم

نه خوبه گلم

اره عزیزم خوبه منم رفتم 24هفته همین قد بود دکترم گفت خوبه

نه زیاد نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد