سلام بر ماه پنجم🥰🥰🥰🥰😍

۷ پاسخ

منم حس نمیکنم گفت تا ۲۰هفته طبیعیه

ماه پرازسلامتی وشادی باشه برات

ماه ۵ زود میگذره من تازه رفتم تو ۶

من دیروز بهش خوشامددد گفتم😍

بسلامتی
شما حرکات جنین رو کجا حس میکنید

منم رفتم ماه ۵❤️🫠

الان حالتون خوبه حالت تهوع استفراغ ندارین؟

سوال های مرتبط

مامان ماهی قرمز 🎀 مامان ماهی قرمز 🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان بافنده مامان بافنده روزهای ابتدایی تولد