۱ پاسخ

روز چند سیکل زدی عزیزم ؟
چند تا زدی ؟
من ماه اولم میخام‌ بزنم
،روز 9/11 سیکل گفت آمپول بزنم بعدش برم سونو ‌
شما روز چند سونو رفتی ؟بعدش آزاد سازی هم زدی ؟

سوال های مرتبط

مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری