۱۵ پاسخ

بهداشتمون رایگانه

رایگانه

بهداشت ۱۶۰

سلام ن نرفتم من مگه چند ماهگی باید بری

بهداشت ک رایگانه ولی رفتم آزمایشگاه درمانگاه جا خونمون گف با بیمه ۵۰ خورده بدون بیمه ۸۰ تو شهر از ۱۰۰ ب بالا میشه

ازاد رفتم با تامین اجتماعی ۶۰۰

بهداشت رایگانه

ازاد من رفتم180

با بيمه 250

الان زوده انجام بدی بزار هفته 26تا 28هفته هم میتونی انجام بدی

برا من با 6تا آزمایش دیگه شدن 460 با تامین

من رفتم آزمایش خوب شهرمون
۱خورده ای بیمه قبول کرد درصدی من ۶۴ پرداخت کردم

درمانگاه گرفتم رایگان 🫠

من آزاد 170 هزار شد

بهداشت رایگانه اما آزاد حدود ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان موش موشک🐭 مامان موش موشک🐭 ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری