۴ پاسخ

۲۴تا ۲۸ هفته وقت داری

سلام مامانای مهربون من هرچی میخورم رو دلم میمونه بعدش هضم نمیشن یا دوباره برمیگردن تو گلوم چکار کنم😒

هفته ۲۴ تا ۲۸ میشه انجام داد ولی همون ۲۴ هفته برو که اگه قندت یا تروئید بالا بود یا خدای نکرده کم خونی داشتی زودتر پیگیری کنی

24هفته

سوال های مرتبط

مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری