سلام پسرم انفلانزا گرفته،
تب بچم پایین نمیاد، یازده ماهشه

۶ پاسخ

ببرش دکتررر اصلااا خود درمانی براش انجام نده

بهتره ببری دکتر تا عفونت اینا نگیره بدنش دردسر میشه بعدا تو عذاب میمونی خیلی خطرناک شده انفولانزا جدید

شیاف خوبه پسرمن با شیاف پایین میاد

منم‌دخترم چند هفته پیش گرفت ۵روز تب داشت هر از ۶ساعت ۲سی سی بروفن بده هر چهار ساعت استامینوفن

پیاز رو از وسط نصف کن بزار زیر پاش

بهش استامینوفن بده و پاشویه کن
گل بنفشه بریز تو اب رنگ پس داد بده بخوره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری