گردو مجازه بدم ب بجه

۵ پاسخ

عزیزم خیلی زود داری پیش میری

نده بابا

نه زوده

ززوده هنوز. گردو احتمال الرژی داره

گردو ن سنگینه ۷ ماه به یعد
بادام ایرانی عالیه هم برای مغز هم برای گوارش

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی