۷ پاسخ

برو بیمارستان عزیزم تحت نظرشون باش انشالله که چیزی نیست

خیلی کارکردی امروز؟ فعالیتت زیادبوده؟پیاده روی؟
اگراینهاباشه طبیعی هست وبایدبه پهلوی چپ تافردا بخوابی و استراحت کنی ..ممکن هست تا بعدازظهر هم دردبکشی
اگراینانیست برو بیمارستان پیگیری کن

یاعفونت داری یا از سرماخوردنشه یا. بچه داره میچرخه ولی باز اگر خوب نشدی تا فردا حتما برو دکتر

اگه نوسان منظم داره درد زایمان هست

میزنه به کمر؟؟منظمه؟؟شکمت سفت میشه؟

بچمم خیلی پایین داره تکون میخوره.
برم بیمارستان

منم اينجوريم شكمم سفت شده🥺🥺شايد از سرماس

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ام بارداری