۳ پاسخ

از من انومالی زده بوده حداقل نرمال 3cmیعنی چی؟

قندت چند بود!؟
نزده مایع امنیوتیک چنده!؟عدد نزده!؟

احتمالش هست بخاطر قند باشه یکم تو مصرف شیرینی جات احتیاط کن
آزمایش گلوکز دادی؟
البته خودتم میگی نرماله که

سوال های مرتبط