الان میتونم به مهوا عسل بدم؟

۸ پاسخ

کی گفته پس چرا رو سرلاک گندم وعسل نوشته از دوازده ماهگی

عزیزم طب سنتی پرسیدم گف بده
عسل سرشار از خواص شما ک شیرازی کوهستان عسل درجه یک داره حتما بده
من میدم شکرخدا خوبه

من یذره خیلی خیلی کم دادم ولی ندی بهتره میگن تا دوسالکی

به نظرم تست بگیر اول یه کوچولو بده اگه مشکلی نداش بیشترش کن

تادوسالگی نه

بذار بالای یکسال و نیم حداقل

تا ۲سالکی نه

تا جایی که من شنیدم تا دو سالگی نمیشه داد

سوال های مرتبط

مامان سید آرین👼 مامان سید آرین👼 ۱۳ ماهگی
مامان دخترم🫀🌱 مامان دخترم🫀🌱 ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
نسیم😎 نسیم😎 قصد بارداری
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی❤️آرسام مامان امیر علی❤️آرسام ۱ سالگی