۶ پاسخ

دو سال نباید بدی

من تا حالا ندادم

اره از یکسال میشه

ممنون دیروز پسرمو چکاب یکسالگی بردم دکتر گفت دیگه مجازه

نه پایان دوسال مجازه

میگن تا دو سال خوب نیس
یه باکتری زنده داخلش داره که نمیتونه بچه هضم کنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🫀🌱 مامان دخترم🫀🌱 ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
نسیم😎 نسیم😎 قصد بارداری
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی❤️آرسام مامان امیر علی❤️آرسام ۱ سالگی
مامان یلدا مامان یلدا ۱ سالگی