مامانای هم هفته کیا ترشح سینه دارن ؟

۶ پاسخ

من ندارم اصلا

من که ازماه پنجم ترشح زدن سینه هام

من که هیچ تغییری نکرده انگار ن انگار حاملم بعید میدونم شیری چیزی هم داشته باشم 😐

من از ۱۷ هفته داشتم الانم شدید شده خدا میدونه به شماها برسم چی بشم😅

من خیلی میریزه البته هم هفتت نیستم 😁

من ی قطره ی کوچولو اندازه اشک و عین اشک خیس میشه

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی