پودر اینو فولیک شده بسته ای ۷۶٠
😐

۸ پاسخ

این همه پول خرج دکتر و سونو آزمایش دارو کردیم اگه مثل بقیه راحت بچه داشتیم با این پولا براش همه کار میکردیم..حیف

چه دارویی گرون نشده😭
الان همه چی گرون شد خیلی هاشو اصلا بیمه قبول نمیکنه آزاد باید بدی..
خدایا خودت کمک کن..همه چی داره گرون میشه بچه دار هم نمیشیم این خرج ها تموم بشه😔😔

من دوره اقدام پودر اینو فولیک و فرتی بیوتیک باهم استفاده میکردم
اون تایم هم خیلی گرون بود الانم که افتضاح
انشالله به زودی قسمتت بشه 🙏🏻

نمیدونم داروخانه چطوری حساب میکنه، وایه پسرم دکتر یه شربت آموکسی کلاو که قیمت روش زده ۴۵ و ایبوپروفن‌ ۳۴ تومنه با یه آمپول که فک نکنم بیشتر از ۵۰،۶۰ تومن باشه رو کلا برای ما ۴۰۰ تومن حساب کرد. آدم مجبوره بخره

آره اتفاقا امروز دکتر به منم داد همین قیمت زده

اره لامصب آزاد هم هستش

پودر اکتی ایدد هنوز خیلی گرون تره ☹️

اره خیلی گرون شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته سی‌وسوم بارداری