ماماهمراه هزینش چقدره؟

۶ پاسخ

7 تومن همه چیزی دیگ خم بخیه هم از اول تا آخر بالای سرم بود

من 2500 گرفتم

به من گفتن دو تومن

دولتی ۱۸۰۰ گرفتم من

۳ و ۵۰۰ من زنگ زدم

بیمارستان دولتی 1600

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی