بسته به شهر و ماما همراهت داره نرخ قطعی در هیچ چیزی توی ایران وجود نداره!
ولله منپگفت زایمانت سال جدید می افته ازت 12 میلیون شایدم 15 بگیرم 🥲
والا به من گفت ۲ تومن
ولی ۶ تومن بیعانه خواست جدا از اون ۲ تومن
گفتش واسه اینکه ساعتی هم هزینه میگیره و چون من دخترم فروردین بدنیا میاد با تعرفه سال جدید حساب میشه اول گفت ساعتی ۴۶۰ ولی شاید بیشترم بگیرم
واسه همین ۶ تومن گرفت که از اون استفاده کنه و اگه کم اومد از اون برداره اگرم اضافه اومد بهم پس بده
دو تمن .
بیا تاپیک منن
من سوال کردم گف ۲٠تومن میگیرم
واسه من ۴۶۰۰
4/5.
قم دوتومنه
من 1500 شد
3تومن من دادم
شهر ما تا ۳ تومن هستش
به من گفت با هزینه بیمارستان ۳ تومن
بیمارستان شخصی ولی آخرشم نیومد همون ماماهای شیفت زایمانمو انجام دادن که کتف پسرم سر زایمان شکست
من دو تومن دادم
من تو شهرمون پرسیدم
بیمارستان خصوصی
گفت ۱۴۰۰الی ۱۶۰۰ روزای تعطیلی و اینا بیشتر میشه
فقط همون روززایمان میان کمکت
کدوم بیمارستان زایمان میکنید؟
بستگی به شهر داره گلم اینجا هفت تا ده میلیون میگیرن
۲ نیم
واسه من نزدیک ۳ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.