خانوما سونو وزن جنین همچی خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

منم همین وزن بود۳۰هفته.گفت خوبه ولی لیدی میل خودم گرفتم میخورم

من تو هفته شما رفتم ۱۶۰۰بود گفت عالیه

به سلامتی😍ببخشید شما دیابت دارین؟

مال منم همین وزن بود دکترم گفت خوبه

دکترت راحب وزنش چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی
مامان آرتین وآوین مامان آرتین وآوین ۳ ماهگی