دخترا کسی چایی به بچش داده؟

۵ پاسخ

نه ندادم
پسرمو تا ۴ سالگی ندادم
دخترمم نمیدم

پسر من خیلی چایی دوس داره هروقت ببینه میخوریم میخواد ولی من همونجور تلخ میدم بهش دوقلوپ میخوره دیگ نمیخواد
قند و نبات بندازی عادت میکنه همش میخواد خب هم چایی زیادش کم خونی میاره هم قند خوب نیست مخصوصا زیر یکسال

من دادم

من یکی دوبار با نبات دادم

آره من هر از گاهی میدم

سوال های مرتبط

مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان آریا🦁 مامان آریا🦁 ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی