شما هنوز قرصا مکملتون میخورین بعد زایمان ؟

تصویر
۹ پاسخ

نه تازه ۳ ماه بعد زایمان نخوردم

من هیچی نخوردم

من دکتر زنان بم گف اهن و کلسیم تا ۳ماه بخورم اما اهن و هنوز میخورم این اواخر یادم میره بیشترش

نه من تا چله خوردم

بله نخورم حالم بد میشه

چیا میخورس

تا پایان شیردهی باید بخوریم ولی من یادم میره

من اصن نخوردم دیگه

بله میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی