خانما کسی بوده که با غلظت خون بالا ، بچه دار بشه

۴ پاسخ

مگه هرکی غلضت داشته باشه احتمال بارداریش پایینه؟؟؟
من غلظت دارم و رفتم خون دادم
و بیبی چکم مثبت شده

باید تحت نظر دکتر باشی یک آمپول هایی هست میزنی خون رقیق میشه .ولی زرشک رو مثل چایی دم کن بخور خیلی عالیه

فکرکنم با امپول بزنید

من دوبار ولی سقط شد.

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری