۴ پاسخ

میتونی کره هم بدی گلابی گلاب

ن تو غذاش نریزم همینطور بدم بخوره با قطره چکان

عزیزم من به بچه ۶ ماهه دادم
چون بخاطره غذا یبوست میشد چند بار ریختم تو غذاش

اره من تو غذاهاش میریزم

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نی نی(علی🩵) مامان نی نی(علی🩵) ۱۵ ماهگی