خانم ها راسته میگن جنین دختر در سمت چپ رحم مادره؟؟؟

۱۲ پاسخ

نمی‌دونم چقدر راسته آره دخترم سمت چپ بود

پسر من کلا سمت چپم بود

نه من دخترم سمت راست بود الان پسره سمت چپه

نه من بچم پسره سمت چپمه

من دختر دارم و سمت راستمه

من نمیدونم اما باردار اولم آره سمت چب بود دخترم

نه ربط ندارع

عزیزم این مثبته یا ن

تصویر

ضربان قلبشون هم میگن فرق ولی نمیدونم دختر کمتر یا پسر بیشتر

آره اکثراً دخترچپ و پسر راست و بعضی از پسرها که چپ هستن میگن رفتاردخترونه دارن

فرقی ندارن دختر من راست بود

لزوما اینجوری نیست

سوال های مرتبط

مامان ستیلا مامان ستیلا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوقا مامان فندوقا هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری