سلام عزیزانم لطفا سنوگرافی مو توصیف کنین برامم

تصویر
۸ پاسخ

رفته بودی عفارزاده؟؟ دارو چیا خوردی

تخمدان راست تنبلی داری ولی دلیل به باردار نشدنت نیست فقط فولیکولات بزرگتر بشن

لتروزول تا حالا خوردی

تخمدان سمت راستت تنبلی داره

ببین تو سنت کمه
و ذخیره تخمدانت بالا هست
وقتی ذخیره تخمدانت بالا باشه نمای سنو شبیه تنبلی تخمدانه
از الان خودتو درگیر نکن من از ۱۷ سالگی داشتم الان که ۱۹ سالمه هیچ اثری ازش توی سنو نیست
برو ورزش کن غذای سالم بخور وبتامین دی و تمگا یه فراموش نشه

تنبلی داری

فولیکولات کوچیکن عزیزم دکتر نشون بده دارو بهت بده

چند سیکلته؟
تنبلی داری

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر💙💙 مامان علی اصغر💙💙 روزهای ابتدایی تولد
بدون نام بدون نام قصد بارداری