۴ پاسخ

پماد خوبه بزنی درجا خوب میشی

عزیز دل بستگی داره عفونت باکتریایی باشه یا قارچی
هرکدوم داروهای کاملا متفاوت دارن
برای هردو از قرص در کنار پماد موضعی و واژینال تجویز میکنه بری دکتر

اها.

من قرص واژینال استفاده کردم بستگی داره عفونتت چی باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری
مامان آیدِن مامان آیدِن هفته سی‌ویکم بارداری