سلام کیا ماه اول با امپول ازاد سازی باردار شدن؟

۱۱ پاسخ

من عزیزم

من برای بار دوم مثبت شده ام

من ...فعلا تست زدم مثبت شد تا ببینم پریود نشدم برم ازمایش

من ک نشدم😔

منو اد کن

ب خدا نمیدونم خودم دارم دیونه میشم

من از تو ۱۰سال بزرگترم ی پسر دارم

من ن هیچ مشکلی جفتمون نداشتین

ماه دوم ک زدم ۱۹و۱۴بودماه سوم ۱۶و۲۰بود بازم نشد نمیدونم چرا

من ی بار ک با قرص لتروزول روزی ۴تاشده بود ۱۷ازادسازی زدم نشد باردوم قرص لتروزل روزی دوتا خوردن ۶تاسینال اف زدم بعدش لزادسازی زدم نشد دوباره ناه بعد ۳تا hmgزدم ی دونه ازادسلزی بازم نشد

من س بار زدم نشدم

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارمین مامان ارمین هفته چهاردهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری