۴ پاسخ

وای اره منم یعنی دارم از دردش میمیرم آنقدر بد میگیره که نمیتونم راه برم

کسی توی دور بریا بوده،بعد از 20 روز آزمایشش منفی بوده باشه ولی حامله باشه

خیر گلم طبیعیه چون رحم و لگنت داره بزرگ میشه

طبیعیه کاریش نمیشه کرد

سوال های مرتبط

مامان نورماه🩷 مامان نورماه🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری