۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی حال دخترت چطوره بهتره ؟

۳۹هنوز نیماد پایین فقط کنترل میشه نره بالا

عزیزم تبش بالاست میتونی ببریش دکتر؟

الکل سفید خونه داری با پنبه آغشته دور ناف بمال بهترین کار شیاف هست

با ابمیوه قاطی کن بده

شیاف استامینوفن باهم همزمان

پاشویی کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد مامان محمد مهراد ۲ سالگی