۸ پاسخ

نه عزیز

نه خودت درست کنی بهتره اونا خوب نیس نگهدارنده دارن

معلومه که نه

نه من یک بار دادم بالا اورد

نه اصلا

ن عزیزم

بهتره ندی
مواد نگهدارنده دارن
اون آبمیوه فروشی ها هم پودر خامه میزنن

نه اونا خوب نیستن . افزودنی و نگه دارنده داره.و خیلی شیرنن و شکر داره

سوال های مرتبط

مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان 𝒦𝓊𝓱𝔂𝒶𝓇خان مامان 𝒦𝓊𝓱𝔂𝒶𝓇خان ۱۶ ماهگی