سلام عزیزم من خواهر زادمناباروریی داشت پیش یهمتخصص رفت دارو بهش دادن بعد از ۲ ماه خبر داد باردار شده از یه سریمکمل دارویی استفاده کرد
من بعد ۴سال نازایی با اولین ویزیت پیش شهناز فشارکی مشکلم تشخیص داده شد و ماه بعدش باردار شدم البته پسر بزرگم الان ۱۱سالشه همون موقع هم ایشون میانسال بودن الان نمیدونم هنوز فعالیت میکنن یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.