میتونی بری مرکز ناباروری . اونجا جلسه میزارند دکترها و مشکلتو بررسی میکنند و بهترین راه را جلوی پات میزارند.
اگه میخوای مطب بری دکتر نرگس لشنی هم خوبه .
الهام نقشینه عالیه
اولیا پناه خوب نیست
نقشینه خوبه
فقطططط برو پیش رقایی من که 6 تا سقط داشتم الان بچه ام تو بغلمه
فریبا عباسی خیلی دقیقه ولی سرش شلوغه و پول هم باید خرج کنی
فریبا عباسی عالیه فقط پولکیه و خیییییلی سرش شلوغه
به نظرم برو یه ویزیت پیش محبوبه رضوانی..آمادگاه..
از مرکز مام تهران میفرستن پیشش
فقط دکتر رقایی.عالیه
سلام عزیزم من تعریف بهمن خانجانی رو خیلی شنیدم تو سایتم ک بری نظراتو بخونی خیلی تعریف کردن
دکتررقائی برو...16اسفند ساعت1ونیم برو نوبت میده برای سال آینده من خودم میخام برم ایشالله..
دکتر نقشینه هم خوبه
هتاوتهرانی
دکترکلانتر
دکتراولیا پناه
فشارکی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.