از چند ماهگی عذای انگشتی بدیم به بچه

۲ پاسخ

اتفاقا همینو دیروز کلی تحقیق کردم دربارش...
برنامه من که اینه🫠✨

از کی بافت رو زیاد کنیم؟ (روش امن و تدریجی)
🟢 ۶ تا ۷ ماهگی (الان)
پورهٔ کاملاً صاف ✔️
می‌تونی کم‌کم پورهٔ غلیظ‌تر بدی
خیلی خیلی ریز دونه (مثلاً با چنگال کامل له‌شده)
🟡 ۷ تا ۸ ماهگی
پوره با بافت دونه‌دونه خیلی ریز
له‌شده با چنگال (نه میکس کامل)
مثل:
سیب‌زمینی له‌شده
کدو نرمِ له‌شده
🟠 ۸ تا ۹ ماهگی
غذاهای نرم انگشتی (soft finger foods)
ولی همچنان لقمه‌ها بزرگ و خیلی نرم باشن
اینجا می‌تونی نیمه-BLW رو شروع کنی
🔵 ۹ تا ۱۰ ماهگی
ترکیب پوره + انگشتی
جویدن با لثه
تمرین گرفتن غذا با دست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐤❤️ مامان جوجه🐤❤️ ۱ سالگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آیماه🌙 مامان آریا و آیماه🌙 ۱۴ ماهگی