اینم از تست بی بیم بد از چهار روز تاخیری

تصویر
۱۶ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم😍😍😍

من۳روز تاخیر دارم شب زدم منفی بود

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید

مبارکه

مبارکت باشه عزیزم

مبارک عزیزم

اوخودا🥹😍

مبارکع گل

آخ مبارک باشه برا منم دعا کن 🙏🥹

خوشحالی یعنی دوتا پای کوچولو توخونت راه بره❤

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم

مبارک باشه

مبارکت باشه

داروخوردی؟علائمت چی بود؟

مبارکه عزیزمم

به به مبارکهه

سوال های مرتبط

مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری