سه روز مونده به موعدم .بی بی چ منفیه خیلی ناراحتم 😪

۵ پاسخ

علایمم داری

💔💔💔💔

خیلی زوده ، پنج روز بعد تاخیر بی بی بزن

زوده بزار بعد تاخیرت بزن گلم

خب زود زدی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری