۳ پاسخ

عزیزم سمنانو نمیدونم ولی دخترم برای زردی بستری بود بخش اطفال شیر دوش داشت همه مامانا میتونستن ازش استفاده کنن شماهم یه سر برو بیمارستان شهرت شاید بذارن استفاده کنی

از سه تومن شروع میشه
دیگه نمیدونم

من تا حالا نشنیدم همچین چیزیو کرایه بدن😐😐😐 آخه قیمتی نداره

سوال های مرتبط

مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی