مامانا نی نی 18هفته شما چقد وزنش من202خوبع؟

۱۲ پاسخ

من ۱۸ هفته ۲۴۵گرم

برای من 18هفته 226گرم بود تو سونوآنومالی

مال من ۲۰۰ گرم بود گفت نرماله

من 220بود

من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم طبق انتی ۱۹۹ بود
ولی آنومالی ۱۷ هفته و روز نشون داد

من ۱۹۰

واس من ۲۶۹گرم بود

یکیش۲۳٠
یکیش۲۲٠

شما بین انتی و انومالی دیگ اصلا سونو نرفتع بودین؟ اخه خیلی طولانیه فاصلش🥲

نینی من ۲۲۸ گرم بود دکتر گفت خوبه

من 218

واسه من ۱۸۵ بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی