۳ پاسخ

عزیزم من دوستام که تو بخش اطفال کار می‌کنندگفتن آپتامیل از همه نظر خیلی بهتره
به من گفتن شیر خشک مثلاً نان چون چرب تر و خوشمز تر اگ اونا رو بخوره بچت ممکنه شیر خودتو دیگه نخوره

ببلاک معمولا پیشنهاد میدن چون طعمش شبیه شیر مادره و بخوای شیر خودتو بدی راحت قبول میکنه

آپتامیل بنظرم من قراره آپتامیل ببرم چونکع میگن چربیش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی