شیر گیگوز بهتره یا اپتامیل ؟کدوم تپلی میکنه سریع

۶ پاسخ

اپتامیل شنیدم زیاد وزن دهی نداره

من نان ١ ميدم خيلي خوبه

گیگوز من شنیدم

باید بهش بسازه

گیگوز اگع سخت گیر نیاد

بستگی داره هربچه ای یک شیرخشک تپلیش مکنه باید امتحان کنی

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی