اول آپتامیل بعد گیگوز
هیچکدوم سوپرامیلِ ۱ عالیه
ببینم کدومش بهش بسازه
برا من فقط ببلاک میسازه
چرا اسمش اینطوریه🥴
چطور تلفظ میشه؟ گیگوز
بستگی داره کدوم با بچهتون سازگار باشه من اپتامیل میدادم یبوست شد دکتر عوض کرد الان گیگوز میدم.
دوتاش خوب وسبکه
اپتامیل میدم راضی ام وزنشم خوب پیش رف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.