دخترا شیر گیگوز بهتره یا اپتامیل؟

۷ پاسخ

اول آپتامیل بعد گیگوز

هیچکدوم سوپرامیلِ ۱ عالیه

ببینم کدومش بهش بسازه
برا من فقط ببلاک میسازه

چرا اسمش اینطوریه🥴
چطور تلفظ میشه؟ گیگوز

بستگی داره کدوم با بچه‌تون سازگار باشه من اپتامیل می‌دادم یبوست شد دکتر عوض کرد الان گیگوز میدم.

دوتاش خوب وسبکه

اپتامیل میدم راضی ام وزنشم خوب پیش رف

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی