۷ پاسخ

من برا بچه اولم نان گرفتم به پیشنهاد بیمارستان
بدرد نمیخورد یعنی به پسرم نساخت یبوست و رفلاکس داشت
الان اپتامیل گرفتم ببرم ببینم چطوره

من نان بهش میدم

عزیزم اگر دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و ارسال کن که به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

من اپتامیل گرفتم هنوزم دارم میدم

بیمارستان که اصلا نمیزاره شیر خشک بدی ولی دکتر من گفت اول نان بده بچم یبوستی شد اپتامیلم نمیساخت بهش گیگوز رو زیاد ازش تعریف میکنن

خود بیمارستان به من گفت نان یا اپتامیل بگیر

گیگوز بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی