۵ پاسخ

آپتامیل خوبه

اپتامیل ساده بهتره نان شکمو سفت میکنه دکتر گفت

نان ای آر بدید که هم ضد رفلاکس و هم ضد کولیک هست
اگه پیدا نکردید آپتامیل و ببلاک بدید

میگن نان ۱

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی