خانما شیرخشک آپتامیل بهتره یا نان
نمی‌دونم کدوم رو بگیرم برا پسرم

۵ پاسخ

من اپتامیل میدم البته کمکی خیلی خوبه

نان خوبه،،

من نان میدم میگن اپتامیل سنگین
شما بازم با نظر یک پزشک شروع کن ک بچتون دچار یبوست نش

آپتامیل خوشمزه تره نان یکم سنگینه

آپتامیل به شیر مادر نزدیک تره

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی
مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی