۳ پاسخ

انشالا ک دلت اروم بشه و شوهرت سر ب راه ......کم کم اخلاقشو عوض نکن بچه هم بدنیا بیاد خودش دل رحم میشه انشالا بهترینا براتون رقم بخوره عزیزم

وقتی تو استرس داری بچه هم ضربان قلبش میره بالا بهش استرس وارد میشه.تو گریه کنی اونم حالش بده..لطف کن لطف کن بخاطر بچه خودتو اذیت نکنی این مدتو از دعوا و اینا دور کنی.هرچی میشنوی بیخیال رد شو برو

خانما امروز با شوهر عوضیم کلی دعوا بحث داشتیم خیلی گریه کردم برا نی نی بده مشکل پیش نمیاره دوراز جون

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری