فرزندپروری فرزند پروری
لطفا بخونین

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم از فروردین ۱۴۰۵ هر موقع بچه به دنیا بیاد میری شناسنامه در میاری براش و بهت کارتو میدن هر ماه ۲ تومان هم میریزن توش برا مایحتاج بچه

وقتی ب دنیا بیاد اسم ثبت بشه برا شناسنامه اونوقت واریز میشه
با این اوضاع مملکت اصن معلوم نیس بریزن !!!!

فکر نکنم فقط به اونایی که بچه اشون به دنیا اومده میدن.ماها فعلا نمی‌گیرم

نه عزیزم از وقتی بچه به دنیا بیاد شاملش‌میشه

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری