۳ پاسخ

منم میخوام بدونم

من انجام دادم برای طبیعی گلم خیلی خوبه دردت کم میشه
ولی من نتونستم طبیعی اورژانسی رفتم سزارین شدم عوارض بعدشم کمردرد های خیلی بدی میگیری من ک اینجوری بودم بقیه میگن نه کمردرد نداریم
سرپسردومم میترسم انجام بدم باز کمر دردهام بیشتر بشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تیامیس مامان تیامیس ۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری