دمای خونتون چقدره مال من ۲۶ درجست زیاده؟؟؟


نوزاد نوزاد

۸ پاسخ

دکترا میگن بین ۲۲-۲۴ نهایت ۲۶

دما سنج نگرفتم هنوز
ولی فک کنم مال ما ۳۰‌درجس😐😂از بس گرمه

۲۲ تا۲۴ درجه باید باشه

نه خوبه دکتر گفته. 24 تا 25

۲۳درجه باید باشه

برای منم همینه

برا ما هم ۲۶ ۲۷
دکتر گفت ۲۴ تا ۲۷ درجه

وای چ‌زیاده گلم برا ما ۲۲ بازم دخترم بیقراری میکنه و مدام عرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی
مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان لانیا🐣🎀 مامان لانیا🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان maya مامان maya ۱۰ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی