سلام برای موقع واکسن چی تن بچه تون می کنید

۳ پاسخ

فک کنم شلوار جدا بهتر باشه، چون هم هوا سرده و موقع گاکسن پهلوهاش سرما نمیزنه هم بعدا مه تو خونه دردش شروع سد برای تعویض پوشک راحتی

سرهمی کامل دکمه دار که پاهاش راحت باشه داخلش و اذیت نشه

موقعی که بخوام ببرمش سرهمی تو خونه هم پیرهن و شلوار عادی

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۲ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی